Monday, 8 August 2011

10 trailer filem Malaysia yang akan datang tahun ini......

      Salam, entry kali nie aku nak cter ckit pasal filem... haaaa korang suka x filem Melayu  Malaysia ? 0k kali nie aku senaraikan filem-filem yang bakal ditayangkan tahun nie tapi aku list kan 10 daripadanya (kebanyakannya bergenre komedi dan seram).. untuk pengetahuan korang,  tahun ni sahaja kira-kira 42 buah filem yang ditayangkan dan bakal ditayangkan......waahhhh!! maju jugak industri filem kita ni yee.... Berikut adalah 10 trailer filem yang bakal ditayangkan;


  1) Hantu Bonceng (31 Ogos)

 


 2) Raya Tak Jadi (15 september)



3) Bini-Biniku Gangster (22 September)



4) Libas (29 september)



5) Al-Hijab



6) Sumpahan Puaka (20 Oktober)



7) Apa Tengok-Tengok (27 Oktober)



8) Aku Bukan Tomboy (17 November)



9) Misteri Jalan Lama (24 November)



10) Ombak Rindu (1 Disember)





         Haaa.... ape pilihan korang??? Agak-agak yang mane paling meletup??

No comments:

Post a Comment