Monday, 29 August 2011

Arsenal kena belasah!!!

(gambar hiasan) Selamat Hari Raya semua




        Serius aku cakap walaupun aku ni peminat setia MU tapi bila tengok perlawanan tadi aku rasa kesian sangat-sangat kat Arsene Wanger. Dah la kene kritik hebat time kalah dengan Liverpool hari tu lepas tu orang pentingnya Fabregas pulak keluar untuk join Barcalona dan diburukkan lagi dengan penghijrahan Samir Nasri ke M.City. Sememangya  malam ni malam yang penuh gemilang untuk Manchester United dan malam yang penuh duka untuk Arsenal. 8-2 adalah satu keputusan yang sangat di luar jangkaan. Bagi aku hero MU tak lain tak bukan saudara Wayne Rooney yang menjaringkan hatrik (2 gol free kick dia memang smart giler). Defend Arsenal pulak aku tengok macam sayur mudah sangat dipemainkan oleh MU (sory la fans Arsenal, ni pandangan peribadi aku je). Dan aku amat yakin musim ni EPL akan digenggam lagi oleh MU. Wassalam...






p/s : lagi best kalau MU belasah Chelsea macam lawan Arsenal tadi kan...


 




1 comment: