Sunday, 7 August 2011

Kisah aku budak baru yg tak tau ape-ape...




Salam, aku nie baru je berjinak-jinak dalam dunia blog..yelaa tengok orang ada blog aku pun nak ada blog..minat aku pada blog nie dah lame dah, aku suke sangat baca blog2 orang, baca kisah hidup orang dll... tapi masalahnya aku sendiri x tau nak tulis ape2 dan jeless tengok orang lain yang dah ramai followers, blog2 diorang yang cantik glerrrr tuu, gaya tulisan yang menarik tapi aku....uhuk3.... mungkin orang lain pun mengalami pengalaman sama macam aku..s0 aku berharap sangat blogger-blogger otai di luar sana beri tunjuk ajar..bagaimana cara kita tarik orang baca blog kita, cara nak promote blog kita yg x seberapa nie, cara nak menghias blog biar nampak cantik gleerrr tuu dan macam-macam lagi larr... segala tunjuk ajar dan kata nasihat korang amatlah aku hargai..
 



macam nie ke orang ketagih blog??? harap2 jangan... heheee


4 comments:

  1. scary kott yg last skali tu,..eeeiiii
    apa pon,..good luck k,...=)

    ReplyDelete
  2. hehee...mekasih banyak2... huhuhuu

    ReplyDelete
  3. hehe.. ade ke owank ketagih smpai cam t0o erk ?? muahahaha.. t follow lha kite.. kite budarx bwu.. xde pape lam belog tu.. burink ade lha.. hikhik.. xde mse nak update.. kekeringan idea+bz.. hehe.. nway, ekahaziqah.blogspot.com ... <3

    ReplyDelete
  4. ekah: hehee..same la ng kito pn.. bru nk brjinak2 ng dnia blog nie.. sy dh follow awk..

    ReplyDelete